Költöztesse számlázó programja adatbázisát a Clear Admin Felhőbe!
A Felhővel a program ugyanúgy, ugyanazokkal a modulokkal használható,
mint korábban, a következő előnyökkel:
-
Több gépről, telephelyről is lehet számlázni ugyanazzal az adatbázissal.
Például az otthoni és az irodai gépéről is állíthat ki számlákat.
-
Hozzáférést adhat könyvelőjének, munkatársainak.
Egyidőben is számlázhatnak különböző telephelyekről.
-
Nem kell félnie adatvesztéstől például egy vírusfertőzés vagy a számítógép meghibásodása miatt.
Tehát számlázását biztonságban tudhatja.
-
Nem kell szakembert megbíznia egy rendszer összeépítésével és üzemeltetésével.
-
Nem kell saját internetes szervert vennie/bérelnie és üzemeltetnie.
Ráadásul nem kell attól tartania, hogy be lesz zárva egy szolgáltatásba.
Bármikor visszaköltöztetheti az adatait
a saját gépére vagy építhet saját szerveres infrastruktúrát,
ha a cége nagyra nő.
A Felhő használatának megkezdése
-
Indítson egy Felhő előfizetést bejelentkezés után itt
a Felhő előfizetés gombra kattintva!
-
Fizesse ki kártyával vagy átutalással!
-
Sikeres fizetés, illetve átutalás után a rendszer küld majd egy e-mailt, hogy a szolgáltatást aktiváltuk.
-
Indítsa el a számlázó programot és válassza a Felhő / Költözés Clear Admin Felhőbe menüpontot!
(Ha ninncs Felhő menü, töltse le és telepítse
a program legújabb verzióját!)
-
A clearadmin.hu-n megadott e-mail címet és jelszót írja be a belépéshez.
-
További számítógépeken a Felhő / Adatbázis/cég váltása menüpontban tud
erre az adatbázisra váltani a számlázó programmal.
Minden gépről ugyanazt az adatbázist fogja látni ugyanazokkal a számlákkal, modulokkal, beállításokkal.
Használati tippek
-
Felvehet további felhasználókat a Felhő / Felhasználók ebben az adatbázisban menüpontban.
A felhasználók száma nincs korlátozva és a felhasználók száma a szolgáltatás díját nem befolyásolja.
-
Ha használ felhős és helyi adatbázisokat is, a felhős adatbázisokra a Felhő menü,
a helyi (fájlos) adatbázisokra a Fájl menü Adatbázis/cég váltása menüpontjával tud váltani.
Biztonság és megbízhatóság
A leggyakoribb probléma a számlázás kapcsán, hogy a számlák adatbázisa megsérül vagy megsemmisül.
Ennek oka többnyire
-
a számítógép meghibásodása,
-
vírusfertőzés,
-
szervizben a Windows újratelepítése mentés nélkül vagy hiányos mentéssel,
-
különféle felhős "drive"-ok, amik fájl-szinkronizáláson alapulnak
és nagyon gyakran elrontják a számlázó program adatbázisát,
-
párhuzamos használat rosszul beállított helyi hálózaton.
A Clear Admin Felhő szolgáltatást használva viszont nem kell ilyenektől tartania.
Néhány technikai részlet a rendszerrel kapcsolatban:
-
Az adatbázisok nagy teljesítményű adatbázis szervereken vannak és a számlázó program
alkalmazás-szervereken keresztül éri el őket.
-
Minden adatbázis két, egymástól földrajzilag is távoli szerveren helyezkedik el,
tranzakció-szinten folyamatosan szinkronizáltan,
egy harmadik szerverre pedig rendszeresen mentve.
-
A számlázó program és a felhős szerverek közötti kommunikáció titkosított csatornán zajlik.
-
A felhős rendszer szerverei is titkosított csatornán kommunikálnak egymással.
-
A rendszer elemeit folyamatosan frissítjük. A karbantartási munkálatokat éjszaka végezzük.
A Felhő szolgáltatás díja
A Clear Admin Felhő előfizetés díja havi 990 Ft + ÁFA és egy évre előre fizetendő.
Az éves előfizetési díj 11 880 Ft + ÁFA.
Az éves díj 5000 db számla vagy egyéb bizonylat
tárolását, illetve elkészítését foglalja magában.
Az 5000 db feletti részért NAV-ba beküldött számlánként további 0,15 Ft + ÁFA,
egyéb bizonylatokért 0,05 Ft + ÁFA díjat számlázunk havonta, illetve amikor legalább 5000 Ft számlázandó összegyűlik.
E-számlák tárolása megabyte-onként 1 Ft havonta.
Ez azt jelenti, hogy egy átlagos (35 KB-os), 4-tételes, logó nélküli e-számla tárolása 10 évre 4,20 Ft.
15 ezer bizonylat felett tudunk egyedi ajánlatot adni.
Az előfizetés éves díjára 60 nap 100% pénzvisszafizetési garanciát adunk.