Költöztesse számlázó programja adatbázisát a Clear Admin Felhőbe!
A Felhővel a program ugyanúgy, ugyanazokkal a modulokkal használható, mint korábban, a következő előnyökkel:
- Több gépről, telephelyről is lehet számlázni
ugyanazzal az adatbázissal.
Például az otthoni és az irodai gépéről is állíthat ki számlákat. - Hozzáférést adhat könyvelőjének,
munkatársainak.
Egyidőben is számlázhatnak különböző telephelyekről. -
Nem kell félnie adatvesztéstől például egy
vírusfertőzés vagy a számítógép
meghibásodása miatt.
Tehát számlázását biztonságban tudhatja. - Nem kell szakembert megbíznia egy rendszer összeépítésével és üzemeltetésével.
- Nem kell saját internetes szervert vennie/bérelnie és üzemeltetnie.
Ráadásul nem kell attól tartania, hogy be lesz zárva
egy szolgáltatásba.
Bármikor visszaköltöztetheti az adatait a
saját gépére vagy építhet saját szerveres infrastruktúrát, ha a cége nagyra nő.
A Felhő használatának megkezdése
- Indítson egy Felhő előfizetést bejelentkezés után itt a Felhő előfizetés gombra kattintva!
- Fizesse ki kártyával vagy átutalással!
- Sikeres fizetés, illetve átutalás után a rendszer küld majd egy e-mailt, hogy a szolgáltatást aktiváltuk.
-
Indítsa el a számlázó programot és válassza a Felhő / Költözés Clear Admin Felhőbe menüpontot!
(Ha ninncs Felhő menü, töltse le és telepítse a program legújabb verzióját!) - A clearadmin.hu-n megadott e-mail címet és jelszót írja be a belépéshez.
-
További számítógépeken a Felhő / Adatbázis/cég váltása menüpontban tud erre az adatbázisra váltani a számlázó
programmal.
Minden gépről ugyanazt az adatbázist fogja látni ugyanazokkal a számlákkal, modulokkal, beállításokkal.
Használati tippek
-
Felvehet további felhasználókat a Felhő / Felhasználók ebben az adatbázisban menüpontban.
A felhasználók száma nincs korlátozva és a felhasználók száma a szolgáltatás díját nem befolyásolja. - Ha használ felhős és helyi adatbázisokat is, a felhős adatbázisokra a Felhő menü, a helyi (fájlos) adatbázisokra a Fájl menü Adatbázis/cég váltása menüpontjával tud váltani.
Biztonság és megbízhatóság
A leggyakoribb probléma a számlázás kapcsán, hogy a
számlák adatbázisa megsérül vagy megsemmisül.
Ennek oka többnyire
- a számítógép meghibásodása,
- vírusfertőzés,
- szervizben a Windows újratelepítése mentés nélkül vagy hiányos mentéssel,
- különféle felhős "drive"-ok, amik fájl-szinkronizáláson alapulnak és nagyon gyakran elrontják a számlázó program adatbázisát,
- párhuzamos használat rosszul beállított helyi hálózaton.
A Clear Admin Felhő szolgáltatást használva viszont nem kell ilyenektől tartania.
Néhány technikai részlet a rendszerrel kapcsolatban:
- Az adatbázisok nagy teljesítményű adatbázis szervereken vannak és a számlázó program alkalmazás-szervereken keresztül éri el őket.
- Minden adatbázis két, egymástól földrajzilag is távoli szerveren helyezkedik el, tranzakció-szinten folyamatosan szinkronizáltan, egy harmadik szerverre pedig rendszeresen mentve.
- A számlázó program és a felhős szerverek közötti kommunikáció titkosított csatornán zajlik.
- A felhős rendszer szerverei is titkosított csatornán kommunikálnak egymással.
- A rendszer elemeit folyamatosan frissítjük. A karbantartási munkálatokat éjszaka végezzük.
A Felhő szolgáltatás díja
A Clear Admin Felhő előfizetés díja havi ??? és egy évre előre fizetendő.
Az éves előfizetési díj ???.
Az éves díj 5000 db számla vagy egyéb bizonylat tárolását, illetve elkészítését
foglalja magában.
Az 5000 db feletti részért NAV-ba beküldött számlánként további 0,15 Ft + ÁFA, egyéb bizonylatokért 0,05 Ft + ÁFA díjat számlázunk havonta, illetve amikor legalább 5000 Ft számlázandó összegyűlik.
E-számlák tárolása megabyte-onként 1 Ft havonta.
Ez azt jelenti, hogy egy átlagos (35 KB-os),
4-tételes, logó nélküli e-számla tárolása 10 évre
4,20 Ft.
15 ezer bizonylat felett tudunk egyedi ajánlatot adni.
Az előfizetés éves díjára 60 nap 100% pénzvisszafizetési garanciát adunk.